ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Omschrijving

Deze sulfaat-* en siliconenvrije shampoo reinigt het haar op milde wijze en voedt het intens**. Deze romige shampoo verandert in een ultrazintuiglijk schuim en omhult de haarvezel met een intense verzorging. Vanaf het 1e gebruik is het haar glanzender, zachter, gedisciplineerder en makkelijker te stylen. 3x meer geconcentreerd in verzorgende bestanddelen.

  • Haartype: droog haar
  • Textuur: romige crème
  • Voordelen:voedt en wast

 

Klinisch bewezen werkzaamheid:

WAST ALS EEN SHAMPOO,
VOEDT ALS EEN VERZORGING

Onmiddellijk

83% mijn haar is glanzend***
82% mijn haar is zijdezacht***

72 uur na gebruik / voor de volgende shampoobeurt

75% mijn haar is gevoed***

 

*Zonder sulfaathoudende oppervlakteactieve stoffen

**Na gebruik

***Tevredenheidstest bij 65 personen

De sorteergids:

Telkens wanneer je je afval sorteert, geef je het een tweede leven.

Gooi de flacon en de dop erop weg in de sorteerbak.

Artikelnummer: 35236

Ingrediënten

Ingrediënten :

AQUA/WATER/EAUSODIUM COCOYL ISETHIONATESODIUM METHYL COCOYL TAURATECOCAMIDOPROPYL BETAINEBEHENYL ALCOHOLDECYL GLUCOSIDECETYL ALCOHOLGLYCERYL STEARATE CITRATEPARFUM/FRAGRANCESTEARYL ALCOHOLCAMELINA SATIVA SEED OILDEHYDROXANTHAN GUMSODIUM CHLORIDESODIUM BENZOATEDICAPRYLYL ETHERCITRIC ACIDGLYCERYL OLEATEFRUCTOOLIGOSACCHARIDESINULINTETRAMETHYL ACETYLOCTAHYDRONAPHTHALENESTRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATEDIMETHYL PHENETHYL ACETATECITRUS AURANTIUM PEEL OILLIMONENEBENZOIC ACID11070v0

Voor meer informatie over onze toezeggingen en onze formuleringen, ga naar#WijVertellenJeAlles

Meer informatie over onze ingrediënten vind je in onze ingrediëntenlijst

*Ingrediënten van natuurlijke oorsprong
* Synthetische ingrediënten

Milieu- en sociale impact
In samenwerking met 24 oprichtende merken zet Yves Rocher zich in om de milieu- en maatschappelijke impact van uw producten te beoordelen op basis van meer dan 50 criteria, gebaseerd op een methodologie ontwikkeld door Afnor Normalisation* Afnor Spec 2215.
media
media

Formule

Formule met 94% ingrediënten van natuurlijke oorsprong

Geformuleerd om de impact op het aquatisch milieu te beperken* *volgens een CLP-classificatie van de formule

Biologisch afbreekbare formule**volgens de methode van de biologische afbreekbaarheidsindex

media

Verpakking

Volledig recycleerbare verpakking

media

Vervaardiging

Geproduceerd en verpakt in een milieugecertificeerde Franse fabriek* *volgens de ISO 14001-norm

media

Vervoer

Lage CO2-impact van het transport van grondstoffen

Product geproduceerd en verpakt op dezelfde locatie

media

Sociaal engagement

Formule die een of meer grondstoffen uit de eerlijke handel bevat

Geproduceerd en verpakt in een gecertificeerde fabriek voor maatschappelijk verantwoord ondernemen* *volgens de ISO 45001-norm

Yves Rocher is een bedrijf met een missie en zet zich al meer dan 65 jaar in voor het behoud van de natuur en planten

Product dat geen ingrediënten of derivaten van dierlijke oorsprong bevat

Yves Rocher is een bedrijf met een missie en zet zich al meer dan 65 jaar in voor de natuur en planten. Lees meer over het commitment programma act beautiful met 10 concrete acties en ambities voor 2030.

De Green Impact Index is een hulpmiddel om de milieu- en maatschappelijke impact van cosmetica, voedingssupplementen en gezondheids- en welzijnsproducten voor gezinnen weer te geven.
Hij is ontwikkeld in samenwerking met 24 toonaangevende merken en beoordeelt uw producten op meer dan 50 criteria voor een steeds grotere transparantie.

Lees meer

Lees meer

Minder zien

Reviews
Toon meer
Product toegevoegd aan jouw wishlistMijn wishlist bekijken